Biedronka szykuje akcję Gang Mocniaków
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) przeprowadzi w tym roku - podobnie jak w latach poprzednich - akcję lojalnościową z maskotkami. Tegoroczna jej odsłona będzie prowadzona pod hasłem Gang Mocniaków.
Biedronka od kilku lat pod koniec wakacji rusza z akcją lojalnościową, w ramach której klienci zbierają naklejki uprawniające przy ich odpowiedniej liczbie do odbioru maskotek.
W ub.r. akcja prowadzona była pod hasłem Gang Bystrzaków, a w latach wcześniejszych: Gang Świeżaków, Gang Słodziaków, Gang Fajniaków, Gang Swojaków.
1 czerwca br. właściciel Biedronki, firma Jeronimo Martins Polska zarejestrowała w Urzędzie Patentowym znak towarowy Gang Mocniaków. Znak ten zgłoszono dla kategorii: Muzyka, filmy i inne rodzaje elektronicznych publikacji tekstowych i obrazowych utrwalone na nośnikach; Materiały drukowane i artykuły papiernicze oraz wyposażenie edukacyjne; Gry, zabawki, akcesoria do zabawy; Maskotki; Usługi reklamowe, marketingowe i promocyjne; Wydawanie kart przedpłaconych i bonów; Usługi edukacyjne i instruktażowe; Organizowanie gier i konkursów; Prowadzenie konkursów w Internecie; Gry internetowe, gry oferowane on-line.
Biedronka nie zaprzeczyła informacjom redakcji Wirtualnemedia.pl o planowanej akcji lojalnościowej. Nie przekazano nam jednak szczegółów dotyczących mechanizmu tegorocznej akcji i jej terminu.
- Na obecnym etapie prac nie możemy w jakikolwiek sposób przybliżyć szczegółów planowanej akcji. Dotychczasowe akcje lojalnościowe zawsze były ważnym punktem oferty Biedronki, miały charakter edukacyjny i były kierowane do szerokiego grona klientów. W naszej najnowszej akcji zamierzamy w dalszym ciągu wykorzystać te elementy, aby budować pozytywną relację między nami, a naszymi klientami - przekazał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka odpowiedzialny za akcję lojalnościową.
Miliony rozdanych maskotek
W poprzednich latach Biedronka ruszała ze swoim programem lojalnościowym w ostatnim tygodniu sierpnia. W 2022 roku był to "Gang Bystrzaków" - już w pierwszym tygodniu akcji wydano ponad 55 tys. maskotek.
W 2021 roku w Gangu Swojaków było dwanaście maskotek. Sześć z nich miało magiczne zdolności i swojskie imiona. To: Bocian Bolek, Żółw Zenek, Sikorka Sonia, Raczek Romek, Meduza Milena i Wiewiórka Wiola. Dwa lata temu akcja też cieszyła się dużą popularnością - po niespełna trzech tygodniach jej trwania detalista rozdał ok. 1 miliona maskotek.
W 2016 i 2017 roku zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln.
W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świażaków. W odpowiedzi jesienią 2018 roku Lidl Polska w ramach akcji „Lidlaczki z Ryneczku” wprowadził do sprzedaży maskotki warzyw i owoców.
Jesienią 2018 i 2019 roku sieć prowadziła akcję "Gang Słodziaków". W 2019 roku w ramach kampanii przyznano klientom ponad 7 mln maskotek. Z kolei jesienią 2020 r. zorganizowano „Gang Fajniaków”, w którym do zdobycia były maskotki symbolizujące obiekty przyrodnicze kojarzące się z ekologią. W ramach akcji klienci Biedronki zdobyli ponad 8 mln pluszaków.
Dołącz do dyskusji: Biedronka szykuje akcję Gang Mocniaków