Bauer odświeża szatę i zawartość 'Bravo Girl'
Ukazujący się dziś numer dwutygodnika "Bravo Girl" (Wydawnictwo Bauer) ma nowa szatę graficzną i zmienioną zawartość. Celem zmian jest podkreślenie poradniczego charakteru magazynu.
Materiały obecne w "Bravo Girl" uporządkowane zostały w pięć działów: moda, uroda, porady, chłopaki oraz miłość i rozrywka. Pojawiły się nowe rubryki m.in. "Bądź Super Girl", a cześć zmieniła swoje nazwy. W każdym wydaniu ukazuje się teraz jednocześnie i reportaż i raport społeczny (dotychczas rubryki te funkcjonowały zamiennie). Wprowadzono także dwustopniową nawigację, opierająca się na kolorze i nazwie rubryki. Bez zmian pozostają objętość, cena i nakład pisma.
Odświeżeniu tytułu towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TV 4, stacje tematyczne) oraz autopromocja w serwisach internetowych należących do Bauera (Bravo.pl, Interia.pl). Kampanię telewizyjną przygotowała agencja Happy Hours, a media do niej zakupił dom mediowy Mediaedge:cia.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika "Bravo Girl" w okresie od stycznia do sierpnia br. wyniosła 173 991 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Bauer odświeża szatę i zawartość 'Bravo Girl'