Bankozaurus w reklamie mBanku
"Koniec ery bankozaurów!" - głosi nowa kampania promocyjna mBanku, której celem jest utrwalenie wizerunku tej instytucji jako synonimu nowoczesności i innowacyjności
- Po raz kolejny mBank zaskakuje i wyznacza nowe trendy w reklamie
instytucji finansowych. Wprowadzamy do komunikacji sporą dawkę
emocji i pokazujemy naszych Klientów w roli ambasadorów marki,
wbrew powszechnie obowiązującej modzie na wykorzystywanie znanych
osobistości show-biznesu w reklamach banków - wyjaśnia Piotr
Jakubowski, kierujący wydziałem reklamy i zarządzania marką w
mBanku.
Nowa kampania wizerunkowo-sprzedażowa mBanku opiera się o
skojarzenia z prehistorią. W spocie widzimy bankozaurusa - alegorię
prehistorycznej bankowości, której fundamentem były "potworne
opłaty bankowe, monstrualne prowizje, archaiczne produkty oraz
skostniałe procedury". Bankozaurus próbuje przekonać parę klientów
mBanku na przejście do innej instytucji finansowej, ale oni są
przekonani, że ich bank gwarantuje im brak opłat i pewny
zysk.
Reklama będzie emitowana od 10 listopada do 7 grudnia w telewizji
(TVN, Polsat, TVN 7, TV 4, Polsat 2, TVN 24, TVN Style, MTV, VH1,
FoxLife, Comedy Central, National Geographic, Canal+Sport, Zone
Europa) oraz w sieciach kin (Cinema City, Helios, Kinoplex i Orange
IMAX). Działania reklamowe prowadzone są też w prasie ("Newsweek",
"Polityka", "Focus", "CKM", "Avanti", "Mamo to ja"), w internecie
(Onet.pl i Wp.pl), na plakatach w Centrach Biznesu i mKioskach oraz
na megaboardach przy centrach Finansowych mBanku w Warszawie,
Łodzi, Poznaniu, Lublinie i Szczecinie.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG, kreację przygotowała
agencja Czteryczwarte. Spot wyprodukowało studio Film Skafander, a
wyreżyserował go Marcin Ziębiński. Postprodukcję i animację 3D
bankozaura wykonał Platige Image.
Dodatkowo w internecie pod adresem www.bankozaury.pl udostępniona
została gra "Ucieczka bankozaurusa" opracowana przez agencję
Mosqito.
Dołącz do dyskusji: Bankozaurus w reklamie mBanku