Banki polecane przez klientów chętniej niż towarzystwa ubezpieczeniowe
Klienci instytucji finansowych raczej nie są skłonni do rekomendowania ich usług innym osobom. W przypadku banków wskaźnik osób chętnych do rekomendacji jest wyższy niż w przypadku towarzystw ubezpieczeniowych - wynika z badań ARC Rynek i Opinia.
W przypadku klientów towarzystw ubezpieczeniowych największą grupę (44 proc.) stanowią osoby niechętnie polecające swojego ubezpieczyciela innym, zaś w przypadku klientów banków największa grupa to osoby neutralne (38 proc.).
Jednocześnie wśród klientów banków znacznie większą grupę - o niemal 10 pkt. proc. - stanowią adwokaci marki, którzy są skłonni polecać ją potencjalnym klientom.
Badanie "Wizerunek i komunikacja banków" zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia techniką CAWI (wywiady internetowe na epanel.pl) w dniach 26-28.02. 2013 r. na próbie N=605 internautów, a badanie "Wizerunek i komunikacja towarzystw ubezpieczeniowych" - metodą CAWI (wywiady internetowe na epanel.pl) w dniach 5-10.04. 2013 r. na próbie N=357 internautów.
Dołącz do dyskusji: Banki polecane przez klientów chętniej niż towarzystwa ubezpieczeniowe