SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Artegence dla Gorącego Kubka Knorr

Od początku października w Internecie trwa kampania promująca nowy smak Gorącego Kubka Knorra. Wariant serowy poszerzył portfolio zup instant w saszetkach. Jego wprowadzenie ma na celu umocnienie pozycji Unilever, jako lidera sprzedaży słonych przekąsek zupnych.

Reklamy przygotowane przez Artegence zachęcają do spróbowania nowego, serowego smaku i odwiedzenia strony konkursowej. Pojawiają się na portalach Gazeta.pl, Interia.pl oraz serwisie Grono.net w sieci Ad.net oraz sieci IDMnet i Gadu-Gadu w formatach: billboard, double billboard, Push Down Billboard, Toplayer i Rectangle 300x250.

Strona konkursu "Kubek Pełen Sera" (http://www.tegomitrzeba.pl) przygotowana przez Artegence prezentuje walory nowego produktu. Jej integralnym elementem jest gra połączona z konkursem, w którym główną nagrodą jest wycieczka do krainy serów i 1000 zestawów noży do sera marki Berghoff.

Akcja internetowa, którą przygotowała Artegence, uzupełnia silną kampanię ATL, prowadzoną w TV, kinach i na outdoorze.

Za dobór internetowych mediów odpowiada Omnicom Media Group.

Dołącz do dyskusji: Artegence dla Gorącego Kubka Knorr

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl