SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arkadiusz Mogiła wrócił do agencji Insignia

Arkadiusz Mogiła dołączył do agencji Insignia obejmując stanowisko head of strategy. Odpowiada m.in. za rozwój kompetencji teamu strategicznego agencji. To jego powrót do agencji, w której pracował już przez rok, w latach 2022-2023.

Arkadiusz MogiłaArkadiusz Mogiła

Zakres obowiązków Arkadiusza Mogiły obejmie m.in. obsługę kluczowych klientów agencji (strategiczne wsparcie w tworzeniu strategii marki/komunikacji), koordynację prac teamu strategicznego oraz rozwój kompetencji zarówno samego teamu, jak i rozwój kompetencji strategicznych całej agencji.

– Rynek postpandemiczny wymaga wyrazistych agencji, które wnoszą wartość do biznesu klienta i pozyskanie Arka jest jednym z takich kroków Insignii w kierunku większej wyrazistości. Dołączenie Arka ma związek ze strategicznymi planami w agencji które wkrótce chcemy wdrożyć m.in nowe pozycjonowanie i połączony z nim odświeżony offering - komentuje Sylwester Wrona, dyrektor zarządzający agencji Insignia.

Arkadiusz Mogiła ma siedmioletnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Karierę rozpoczynał w agencji Ancymony, gdzie doszedł do stanowiska strategic plannera, później przez rok pracował w Insignii na stanowisku senior strategic plannera, by potem przejść do agencji GPD, z której z kolei teraz wrócił do Insignii. 
Pracował dla takich klientów i marek jak m.in.: Rossmann, Kraft Heinz (Pudliszki), Wawel, Stock Polska, Kaufland, Lidl, MaxiZoo, Bakalland, USP Zdrowie, Bausch+Lomb, Angelini Pharma, Optopol, Novartis, Tauron oraz Stowarzyszenie mali bracia Ubogich.

Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Mogiła wrócił do agencji Insignia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl