Aldi dołącza do grona klientów agencji PZL
Sieć sklepów Aldi Polska, po intensywnym procesie przetargowym, wybrała do współpracy agencję PZL. Zajmie się ona wdrożeniem nowej strategii komunikacji i działań 360 stopni, dotyczących jednej z kluczowych kategorii produktowych sieci.
- Z klientami z kategorii retailowej pracujemy od wielu lat. Z jednej strony zawsze jest to olbrzymie zadanie organizacyjne dla agencji, a z drugiej duże wyzwanie kreatywno-twórcze. Natomiast w PZLu takie wyzwania lubimy najbardziej, dlatego niezmiernie cieszymy się na tę współpracę. Efekty wkrótce.- mówi Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL.
Firmy nie podają informacji na temat szczegółów współpracy. Nie zdradzają też, jakiej kategorii produktów będą dotyczyć wspólne działania. Ich start ma nastąpić niebawem.
W ub.r. w reklamach Aldi występowała aktorka Sonia Bohosiewicz. Za kreację reklam odpowiadała wówczas agencja Opus B.
Dołącz do dyskusji: Aldi dołącza do grona klientów agencji PZL