SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Aktywni 55+” - nowy kwartalnik dla seniorów

Na przełomie maja i czerwca br. na rynku zadebiutował nowy kwartalnik „Aktywni 55+”, skierowany dla seniorów. Wydawcą pisma jest wrocławska Fabryka Idei, która specjalizowała się do tej pory w wydawaniu tytułów custom publishingowych.

„Aktywni 55+” to tytuł skierowany do grupy czytelników w wieku powyżej 50 lat. Jak informuje wydawca, jest to pierwszy magazyn lifestylowy, który w sposób pełny stara się uwzględnić zainteresowania, potrzeby i aspiracje seniorów nowego typu, którzy nadal są pełni wigoru i mają apetyt na życia.

Działy, które znalazły się w magazynie to aktualności, porady, zdrowie i uroda, moda i styl, sport i wypoczynek, finanse, motoryzacja, media i technologie, felietony oraz wywiady ze znanymi osobami z grupy wiekowej powyżej 50 lat. Wśród autorów pisma znaleźli się m.in. tacy dziennikarze jak Joanna Lamparska (podróżniczka i globtroterka), Piotr Radecki (znawca pop kultury z zaawansowaną metryką), Monika Demczyńska (zawodowa pilotka i hellenistka) oraz Zdzisław Smektała (felietonista i fan bluesa oraz jazzu). Objętość pierwszego numeru wyniosła 48 stron, ale kolejny ma mieć już ich 68 stron.

Redaktor naczelną „Aktywnych 55+” jest Patrycja Gowieńczyk, zaś dyrektorem wydawniczym pisma został Piotr Wawrzynów.

Nakład pierwszego numeru wyniósł 5 tys. egz. Za darmo tytuł wysłany został m.in. do klubów seniora, instytucji związanych z działalnością społeczną na rzecz grupy 55+, partnerów w obrębie sektora reklamy i PR oraz uniwersytetów trzeciego wieku. Pozostała część nakładu dostępna jest w sprzedaży w salonach prasowych w cenie 9 zł. Nakład drugiego numeru, który ukaże się na przełomie lipca i sierpnia br. wyniesie 7 tys. egz, w tym do darmowej dystrybucji zostanie przeznaczone 4 tys. egz.  Pierwszy numer dostępny jest też za darmo w wersji elektronicznej na stronie www.aktywni55plus.pl.

Tytuł będzie promowany poprzez różne akcje realizowane wraz z partnerami. Z nieoficjalnych informacji wynika, że wydawca rozmawia na temat jednej z nich z Telewizją Polską.

Dołącz do dyskusji: „Aktywni 55+” - nowy kwartalnik dla seniorów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aktywna
a kto dodał to 55+ do tytułu? chyba nie pomyślał, że to będzie zniechęcało do tytułu. Ja nie chciałabym żeby kupowana przeze mnie prasa od razu wytykała mi wiek...
0 0
odpowiedź
User
Flop
Co za durny tytuł? To może konkurować jedynie z dodatkiem GW pt. "Lata lecą". Niech od razu walą: "Coraz bliżej do smierci" albo "Jesteś stary".
0 0
odpowiedź
User
Mati
A ja tam chętnie kupuję coś 30+, kremy itd, przynajmniej wiem, że to jest specjalnie dla mnie. poza tym coraz więcej jest ofert dla tej grupy.
0 0
odpowiedź