Agora sprzedaje Money.pl udziały w Business Ad Network
Grupa Money.pl została całościowym właścicielem internetowej sieci reklamowej Business Ad Network, przejmując 50 proc. jej udziałów od Agory. Siecią nadal będzie kierować Tomasz Pudlis.
- Choć współpracę z Agorą bardzo sobie cenimy, cieszymy się, że także Business Ad Network będzie całkowicie w naszej pieczy. Zmiany właścicielskie nie oznaczają oczywiście definitywnego zakończenia współpracy. Będziemy nadal pracować z Agorą na płaszczyźnie handlowej - opisuje Aleksander Kusz, prezes Money.pl.
Agora kupiła połowę udziałów w Business Ad Network wiosną 2010 roku. Z siecią, uruchomioną przez Grupę Money.pl, nadal będą współpracować niektóre serwisy Agory, m.in. Wyborcza.pl, Tokfm.pl i CzteryKaty.pl. Ponadto w skład Business Ad Network wchodzą strony z Grupy Money.pl oraz inne witryny, np. Linkedin oraz serwisy należące do Motor-Presse-Polska (Menshealth.pl, Runners.pl, Auto-motor-i-sport.pl).
- W przyszłym roku zamierzamy intensywnie pracować nad rozwojem naszego portfolio, szczególnie w kategorii life style. Oczywiście dalej będziemy proponować naszym klientom obecność wyłącznie w mediach premium - zapowiada Tomasz Pudlis, szef Business Ad Network.
Dołącz do dyskusji: Agora sprzedaje Money.pl udziały w Business Ad Network