Agata Matuszewska business unit managerem w Open Research
Pracę w firmie badawczej Open Research rozpoczęła Agata Matuszewska, gdzie objęła stanowisko business unit managera. Poprzednio pracowała w Millward Brown, Nielsenie i USP Zdrowie.
Matuszewska dołączyła do zespołu badaczy jakościowo-ilościowych. Kieruje zespołem zajmującym się badaniami międzynarodowymi, badaniami dla firm farmaceutycznych oraz zaawansowaną analityką biznesową.
Agata Matuszewska ma 20 lat doświadczenia w pracy w międzynarodowych agencjach badawczych, jak Millward Brown (Kantar), Nielsen, gdzie była odpowiedzialna za prowadzenie zaawansowanych projektów badawczych. Pracowała również po stronie producenta (USP Zdrowie) w dziale insight oraz w trade marketingu.
Specjalizuje się w badaniach jakościowo-ilościowych w kontekście komunikacji, strategii, badań shopperowych.
Dołącz do dyskusji: Agata Matuszewska business unit managerem w Open Research