AdMassive: akwizycje i zakłada wejście na rynek główny w kilka lat
AdMassive, spółka działająca segmencie e-marketingu oraz wsparcia sprzedaży w kanałach cyfrowych, liczy na podtrzymanie dynamiki wzrostu przychodów, a także negocjuje dwie akwizycje, poinformował prezes Rafał Michalczyk w rozmowie z agencją ISB. Dodał, że spółka będzie rozważać kolejne akwizycje oraz planuje z czasem przeniesienie notowań na rynek główny.
"W trakcie road show rozmawialiśmy z wieloma inwestorami, którzy byli zainteresowani naszą spółką, ale co do zasady nie inwestują w NewConnect lub nie interesują ich inwestycje poniżej 1 mln euro" - powiedział ISB Michalczyk.
Dodał, że spółka ma ambicje podtrzymania tempa wzrostu i jest zainteresowana w ciągu kilku lat przeniesieniem notowań na rynek główny.
Spółka przeprowadziła prywatną emisję akcji serii B o wartości 2,45 mln zł. Ustalona w niej cena odniesienia to 7,0 zł. Wartość spółki, liczona według kursu odniesienia, to 9,45 mln zł.
"Do końca tego roku zainwestujemy pozyskane środki, a potem będziemy rozważać kolejne emisje" - zaznaczył Michalczyk. Poinformował też, że z pozyskanych środków spółka może sfinalizować dwie akwizycje, które obecnie negocjuje a w przyszłości nie wyklucza kolejnych przejęć.
AdMassive rozpoczęła działalność operacyjną w 2009 roku. W 2011 roku spółka miała ponad 12 mln zł przychodów (wobec ok. 3 mln zł przychodów rok wcześniej) oraz ponad 1 mln zł zysku EBITDA i 800 tys. zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: AdMassive: akwizycje i zakłada wejście na rynek główny w kilka lat