50 mln telewizorów z płaskimi ekranami sprzedanych w II kw.
W II kwartale bieżącego roku na całym świecie sprzedano 50 milionów telewizorów z płaskimi ekranami.
To o 3 proc. więcej w porównaniu z wcześniejszymi trzema miesiącami oraz o 12 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku 2010 - wynika z danych firmy badawczej Displaybank.
Sprzedaż telewizorów LCD zwiększyła się w ujęciu rocznym o 13 proc. Z 17-proc. udziałem w rynku liderem był tutaj Samsung, wyprzedzając LG (13 proc.) i sony (11 proc.). Z kolei w przypadku odbiorników plazmowych odnotowano 3-proc. spadek sprzedaży rok do roku.
Displaybank prognozuje, że w całym bieżącym roku na świecie sprzedanych zostanie 200 milionów telewizorów LCD - o 11 proc. więcej niż w roku 2010.
Dołącz do dyskusji: 50 mln telewizorów z płaskimi ekranami sprzedanych w II kw.