2 mln widzów „Na sygnale”, 7 mln zł z reklam. Będzie kolejna edycja
Pierwszy sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 1,92 mln widzów. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku a wpływy z reklam wyniosły 7,2 mln zł. W planach jest kolejny sezon produkcji.
„Na sygnale” to opowiadający o pracy ekipy karetki ratunkowej spin-off serialu „Na dobre i na złe”. Produkcja nadawana była w TVP2 w okresie od 12 lutego 2014 do 6 marca 2014 roku w środy o godz. 21.45 (czyli zaraz po „Na dobre i na złe”) oraz w czwartki o 21.10. Następnie od 13 marca 2014 do 15 maja 2014 serial nadawano już wyłącznie w czwartki - o 20.40 i 21.10.
Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność 26 nadanych odcinków „Na sygnale” wyniosła 1,92 mln osób, co przełożyło się na 12,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek „Na sygnale”, który zainteresował 3,63 mln widzów. Wszystkie wśród trzech topowych odcinków serialu Dwójka pokazała w środy o 21.45, czyli tuż po „Na dobre i na złe”.
Trzy topowe odcinki „Na sygnale”
Data |
godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
12-02-2014 |
21:45 |
3 634 887 |
25,11% |
19-02-2014 |
21:45 |
3 376 043 |
23,86% |
26-02-2014 |
21:45 |
3 124 825 |
22,63% |
TVP2 w czasie emisji „Na sygnale” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była wówczas TVP1, emitująca w tym czasie mecze piłki nożnej, filmy fabularne, „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 21,89 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (filmy, „W-11” i „Bitwa o dom” i „Kuchenne rewolucje”; 13,95 proc.), a czwarty był Polsat (filmy, „Top Chef”, „Zdrady” i „Przyjaciółki”; 11,31 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Dwójka zajęła czwartą pozycję. Liderem również była tutaj Jedynka, a dalej plasowały się Polsat i TVN.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
3 375 756 |
21,89% |
17,20% |
TVN |
2 151 698 |
13,95% |
13,21% |
TVP2 - Na sygnale |
1 919 970 |
12,45% |
10,35% |
Polsat |
1 744 541 |
11,31% |
13,36% |
Wpływy cennikowe z reklam przy emisji premierowych odcinków pierwszej serii produkcji wyniosły 7,21 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
TVP2 ma w planach nakręcenie drugiej edycji „Na sygnale”. - Serial poradził sobie w bardzo konkurencyjnym paśmie premierowym i osiągnął satysfakcjonujące wyniki oglądalności - informuje biuro prasowe TVP.
Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów „Na sygnale”, 7 mln zł z reklam. Będzie kolejna edycja