SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,78 mln widzów „Uwagi”. Ponad 51 mln zł z reklam

Magazyn interwencyjny „Uwaga” oglądało w tym roku w TVN średnio 2,78 mln widzów. To mniej niż w analogicznym okresie 2010 r., ale program obronił drugą pozycję w swoim paśmie.

Program „Uwaga” od stycznia do 30 lipca br.  oglądało średnio 2,78 mln widzów co dało 20,07 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 20,17 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem magazyn śledziło 2,8 mln osób - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.

OKRESAMRSHR %SHR (16-49)
2011277532920,07%20,17%
2010280276320,21%19,32%


Największym zainteresowaniem w pierwszy półroczu cieszył się odcinek z 24 lutego, który zobaczyło 4,2 mln widzów (25,45 proc. udziału). Próg czterech milionów widzów przekroczyły też odcinki z 17 lutego oraz 13 marca.

TOP10
Data(r) AMRSHR %
24-02-2011420546325,45%
17-02-2011414006025,13%
13-03-2011406084023,74%
24-03-2011397952125,34%
15-03-2011388040324,64%
14-03-2011384611423,84%
17-03-2011378324523,58%
09-02-2011376463823,47%
16-03-2011366029822,80%
20-03-2011365869620,89%


TVN w trakcie emisji „Uwagi” (poniedziałek-piątek 19.50, sobota-niedziela 19.45) zajmował drugą pozycję w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 emitująca „Wiadomości” oraz „Sport”. 

KonkurencjaAMRSHR%SHR(16-49)
TVP1424614630,70%26,24%
POLSAT277532920,07%20,17%
TVN192912813,95%14,34%
TVP210956237,92%7,75%


W profilu widowni magazynu dominowały kobiety, widzowie powyżej 40. roku życia. 

ProfilADH %AFF
PłećMężczyźni35,63%74
Kobiety64,37%124
Wiek04-091,52%26
10-152,08%31
16 - 191,97%35
20 - 243,09%39
25 - 296,48%73
30 - 347,14%86
35 - 397,00%95
40 - 446,80%106
45 - 496,45%94
50 - 5410,35%129
55 - 5912,13%156
60+34,99%173
Wlk. miastaWieś26,65%68
< 50 tys.25,96%108
50-100 tys.11,35%132
100-200 tys.10,41%129
> 200 tys.25,63%127
WykształceniePodstawowe52,39%116
Średnie32,74%111
Wyższe11,27%90
Inne3,60%28


Wpływy reklamowe przy „Uwadze” wyniosły 51,5 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

Od niedzieli TVN nadaje powtórki najciekawszych wydań programu z minionego roku. Nowe odcinki "Uwagi" widzowie zobaczą po wakacjach.

Dołącz do dyskusji: 2,78 mln widzów „Uwagi”. Ponad 51 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widzowie
Piękna oglądalność UWAGI...nawet ponad 4.200.000....BRAWO TVN OJ BRAWO
odpowiedź
User
TVN
Wpisz goodbye ITI nowy ekran - kiedy Uwaga nakreci o tym material hahhahah gotowych 50 odcinkow lepszych niz Stawka wieksza niz zycie
odpowiedź
User
lola
nowe odcinki na zywa sa od 1 sierpnia.. macie błędne info.
odpowiedź