SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,5 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 2”. TVN liderem w grupie komercyjnej

Drugi sezon talent-show „MasterChef Junior” ogląda średnio 2,47 mln osób. W porównaniu do pierwszego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 520 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest wiceliderem w całym rynku i pierwszy w grupie 16-49.

fot. tvn fot. tvn

„MasterChef Junior 2” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 19 lutego br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 2,47 mln osób, co przełożyło się na 14,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,65 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek, który śledziło średnio 2,58 mln widzów.

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej pierwszej edycji talent-show stracił 520 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki tejże produkcji oglądało średnio 2,99 mln osób, a ich udział wynosił 17,67 proc. w 4+ oraz 22,69 proc. w 16-49.

W paśmie nadawania „MasterChefa Juniora” TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 15,29 proc., nadająca w tym czasie serwisy: sportowy i pogodowy oraz seriale „Blondynka” i „Wojenne dziewczyny”. Za TVN plasują się: Polsat (12,03 proc.; filmy fabularne i pierwszy odcinek 2. edycji „Kabaretu na żywo”) oraz TVP2 (3,79 proc.; filmy, „Kobieta niejedno ma imię” i „Sherlock”).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem jest TVN, a dalej plasują się Polsat, Jedynka i Dwójka.

„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 9,96 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,5 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 2”. TVN liderem w grupie komercyjnej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
panna
Jedyna prawdziwa rodzinna rozrywka w tej ramówce!
0 0
odpowiedź
User
Skrelix
Juniorska wersja zdecydowanie lepsza od seniorskiej :-)
0 0
odpowiedź