SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

100-lecie TOPR z Perception PR

Agencja Perception PR przeprowadzi kampanię informacyjną dla wyprawy polskich ratowników w Himalaje z okazji 100-lecia TOPR.

Agencji powierzono przygotowanie i realizację strategii komunikacji z mediami.

Ze strony Perception PR za projekt odpowiedzialny jest Zbigniew Michalski.

Celem wyprawy w Himalej jest zdobycie ośmiotysięcznika Dhaulagiri. W ten sposób ratownicy uczczą setną rocznicę powstania TOPR oraz przypomną udział Polaków w zdobywaniu tej góry. Wyprawa wyruszy z Polski 23 marca. Powrót do kraju planowany jest w połowie maja.

Dołącz do dyskusji: 100-lecie TOPR z Perception PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl