1,5 mln egz. sprzedaży tygodników yellow co tydzień. „Życie na Gorąco” na czele
W listopadzie 2013 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera średniej sprzedaży znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Na Żywo”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.
Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer. Na pozycji lidera w tym segmencie znalazło się „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2013 roku względem analogicznego miesiąca 2012 roku spadła o 0,67 proc. i wyniosła 587 009 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 1,68 proc. do 317 926 egz.
Na ostatniej lokacie podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Tytuł ten zanotował największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu wynoszący 4,29 proc. Jego wynik sprzedażowy uplasował się na poziomie 223 139 egz.
Natomiast najwięcej (6,70 proc.) zyskał tygodnik „Na Żywo”. Jego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. wyniosła 170 905 egz.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 587 009 | 590 977 |
Twoje Imperium | 317 926 | 312 669 |
Rewia | 223 139 | 233 137 |
Świat & Ludzie | 189 692 | 190 750 |
Na Żywo | 170 905 | 160 177 |
W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku największy wzrost średniej sprzedaży ogółem (o 1,49 proc.) odnotował tygodnik „Świat & Ludzie”. Z kolei jako jedyna straciła tutaj „Rewia” - było to 0,84 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | listopad | październik |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 587 009 | 585 653 |
Twoje Imperium | 317 926 | 317 025 |
Rewia | 223 139 | 225 023 |
Świat & Ludzie | 189 692 | 186 914 |
Na Żywo | 170 905 | 169 801 |
Dołącz do dyskusji: 1,5 mln egz. sprzedaży tygodników yellow co tydzień. „Życie na Gorąco” na czele