W poniedziałek emisję testową w Bydgoszczy rozpoczęło Radio Rock FM. - W kolejnych tygodniach będziemy uzupełniać ofertę, kompletujemy zespół - mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Kozioł, właściciel koncesji stacji.
Roman Młodkowski nie jest już prezesem kanału telewizyjnego Biznes24, a Radosław Wróblewski jego wiceprezesem – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zmiany czekają na wpis do Krajowego Rejestru Sądowego. Nowy szef stacji Kamil Bilecki zapewnia, że Młodkowski będzie kontynuował pracę w firmie jako redaktor naczelny i dyrektor programowy.
Play, który przejął sieć kablową UPC Polska, przygotowuje się do wyłączenia kolejnej związanej z nią usługi. - Usługa UPC TV GO będzie aktywna do końca lutego 2025 roku. O dalszych planach i decyzjach będziemy informować klientów z wyprzedzeniem – informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Play.
Repropol zaprasza wydawców prasowych na pierwsze spotkanie informacyjne poświęcone przyszłym negocjacjom z koncernami technologicznymi ws. zasad wykorzystywania ich treści w internecie.
Dwa działające w Telewizji Polskiej związki zawodowe zwróciły się do władz nadawcy o przyznanie pracownikom dodatkowego świadczenia przed Bożym Narodzeniem. Chcą, żeby każda zatrudniona osoba dostała 2 tys. zł brutto.
Tomasz Jaworski zadebiutował w roli prowadzącego program „Czarno na białym” w TVN24.
W Kanale Zero przestała pojawiać się Weronika Woszczek. Nagrywała tam odcinki cyklu „Commentary” oraz występowała w programie „7:00”. Teraz tworzy własny kanał youtube'owy.
Sieć kablowa Vectra usunęła z listy kanałów duble stacji TTV, TV4, TVP Kultura, Polsat, TVN, Discovery, Disney Channel, TVP Seriale, TVP ABC, TVP Historia, TVP Polonia i TVP Rozrywka w standardowej rozdzielczości. Wszystkie wymienione kanały są dostępne w ofercie operatora dalej, ale tylko w wysokiej rozdzielczości.
Stacja TVN zaczęła nadawać kolejne premierowe odcinki „Ukrytej prawdy”. To przedłużenie sezonu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Meta prowadzi testy na Instagramie, w ramach których użytkownicy aplikacji, w tym nastolatkowie, mogą zresetować rekomendacje dotyczące treści w sekcji eksploruj, rolkach i w swoich aktualnościach.
Z ramówki TVN Style znika program „Dobry wieczór”. Wieczorny talk-show będzie nadawany do końca listopada, czyli krócej niż pierwotnie zakładano.
Z Telewizji Polskiej odchodzi Aleksy Dzikawicki, do niedawna dyrektor i redaktor naczelny TV Biełsat. Ze stają był związany przez prawie dwie dekady.
Na początku listopada amerykańskie media ujawniły, że Lady Gaga wystąpi gościnnie w drugim sezonie serialu „Wednesday” Netfliksa. Obecnie artystka kręci sceny ze swoim udziałem na irlandzkim planie zdjęciowym hitu giganta streamingu. Fani analizują, w jaką rolę wcieli się wokalistka.
Do przetargu Polskiego Radia na obsługę jego kampanii reklamowych w internecie, w tym w social mediach zgłosiły się cztery agencje.
Finał 13. edycji “Top Model” będzie poprzedzony dwiema relacjami zza kulis oraz rozszerzony o afterparty w TVN7. Gospodarzem imprezy będzie Mateusz Hładki, a główną muzyczną gwiazdą wieczoru zwycięzca ubiegłorocznej Eurowizji.
Canal+ jednak dogadał się w sprawie dalszej współpracy z kanałami Eurosportu 1 i 2 we Francji. Odbiorcom płatnej telewizji groziło usunięcie obu stacji z oferty.
Dyrektorem marketingu Wawelu, firmy produkującej słodycze nie jest już Dariusz Chwierut. Funkcję tę sprawował nieco ponad 2 lata.
Jaki jest wizerunek mężczyzn w reklamach? Dlaczego marki i reklamodawcy muszą na nowo przemyśleć sposób kontaktowania się z odbiorcami płci męskiej w obliczu zmian zachodzących we współczesnym świecie? - Kantar w raporcie “Connecting with men: How brands can decode modern masculinity” przedstawia kluczowe wnioski na temat wyzwań związanych z tożsamością mężczyzn.
Brytyjska sieć domów towarowych John Lewis rozpoczęła, jak co roku, świąteczną kampanię reklamową. Tym razem pod hasłem “The Gifting Hour”. Reklama jest dla wielu ogromnym zaskoczeniem, bo w przeciwieństwie do bożonarodzeniowych reklam z poprzednich lat, brakuje w niej chwytających serca scen, a mowa jest wprost o samym sklepie tej sieci. “Tegoroczna reklama Johna Lewisa jest pełna niewybaczalnych grzechów” - skomentował “The Guardian".
W tym roku 64,2 proc. Polaków zamierza skorzystać z okazji zakupowych w ramach Black Friday. W zeszłym roku tak deklarowało 63,2 proc. rodaków - wynika wynika z badania UCE Research i Grupy Offerista.